Saturday, November 9, 2013

THE SECRET LIFE OF WALTER MITTY


" THE SECRET LIFE OF WALTER MITTY "


Tadi tika waktu aku bersiar-siar mencari ilham sambil terasa angin aircond sepoi-sepoi bahasa sejuk sampai ke celah kankang. Aku di bahagian "panggung bukan punggung" wayang tempat orang tonton gambar bergerak terlihat pula satu poster. Poster yang menimbulkan tanda tanya. Sungguh hebat mereka-mereka mencurahkan kesenian pada seni poster. Perasaan kagum membuak-buak-buak.

Wah! ia adalah poster movie bertemakan kehidupan. Kehidupan seorang pemuda yang bernama Mitty. Aku cukup suka cerita tentang kehidupan. Kalau ada unsur-unsur psiko lagi bersinar-sinar mata aku!. Kalau ada.

" Haha "
*terkucil*

Nampak je poster ni terpampang, terus balik bawak moto laju-laju sambil buat aksi lagak ngeri Superman, supaidaman, moto kompom laju macam ghost rider, sampai umah tanpa matikan moto lompat dari moto, tendang pintu, ON laptop, guna perkhidmatan uncle GOOGLE, dapat jawapan.

Jawapan aku dapat
"Coming Soon in December!"
*ingatkan dah keluar panggung boleh donlod je*

=__=''

"Hehehehehehehehehehehehe!"
-loki-
Sekian.

6 comments:

  1. Salam.

    Last week, sblm movie start, kan tyg trailer filem2 bru kan.. bila tang trailer filem ini, mcm blur2, mula2 ingtkn iklan..

    Lari sedikit dri kebiasaan.

    ReplyDelete