Saturday, January 14, 2012

IRONMAN DAN WOLVERINE ! SILA BACA !


Salam Super Reader
Aku tak kira aku nak pulun sumer superhero, muahahah.. jgn jeles taw..muahahaha, jgn ingt superman tak kuat,  hahah..ini adalah hasil perkongsian ilmu kami bertiga, kami bukan nk "SHOW OFF" ok. kami bertiga sedang beradu tenaga..haha >..<, bukan kami sedang berkongsi ilmu mewarna dan melukis. 

Walaupun aku "CHOP" superman, tapi muahahah, yang lain ader gak aku "CHOP" hari ni aku bgtau korang satu saja dulu iaitu Captain America. Superhuman kuat gak tu, hahaha, Disebabkan ada org request nk Iron Man (sbb ada tag askar jer), jadi aku tolong laa buat doodle capsule Iron man untuk Adam, *Adam jgn maraaa..muahaha*

Dan DD, haha ko jgn nk ngada2 nk ajak lawan ngan Wolverine ko tuh, haha...aku ada ramai geng superhero tau, kan aku dah cakap aku ni tamak muahahahahah (Gelak2 sambil kaki sebelah duk atas batu). Cet wolverine aper lah sgt ngan "BATU *jgn pikir bukan2* ADAMANTINUM ORE" tuh..hahah,

UNTUK ADAM : IRON MAN DOODLE CAPSULE


ADAM PUNYA ART :PENUTUP TIN IRON MAN :P

DD PUNYA ART :WOLVERINE KECUT :P



ps// korang jgn marah yawwww :P

9 comments:

  1. penutup tin ko cakap? sampai hati. muahaha jeles ah tu. apa pun. thanks ah sbb ko letakkan superhero aku dalam capsule. tak power langsung ddk dalam capsule superhero aku muahahaha..

    ReplyDelete
  2. pergh. penutup tin tuuu! kejam syarafi :P

    ReplyDelete
  3. woi..ape kecut2? ko tunggu..nnti ak bg yg tak kecut..haha

    ReplyDelete
  4. aku macam kenal je welovearts ni hahahaa

    ReplyDelete
  5. hahaha... macam biasa penutup tin..
    tapii adam memang cam knl jer We Love Art ni..hahah

    ReplyDelete
  6. beradu tenaga lakaran ni..hebat hebat ^__^

    ReplyDelete
  7. @MAdnip :: iyaaa!!!..hak3 >..<

    @Fiza :: memang beradu ni..hak3 >..<

    ReplyDelete
  8. power ar tone warna semua taraf profesional! macam lukisan asal pelukis dia dh aku tengok

    ReplyDelete