Thursday, November 24, 2011

NI PUN SENIKAN??

Salam Blogger
Wah!!!...lega rasanya dah habis test, dah lama tak berseni ni..hehe, tapi dalam belajar2 pon ader jugak buat seni, seni dalam litar je, litar elektronik korang nak tengok tak??


 Adakah ini seni??, haha bagi aku seni kot...bukan senang nk siapkan ni..haha


Banyak jugak laa aku belajar dgn mnde2 ni, semangat aku pergi kedai elektronik nak blajar.


yang ni aku mod wayar USB yang tak guna sambung kat kipas power supply, haha aku ingtkan tak jadi...rupa2 jadi, haha bangga tuuu, walaupun bende kecik mcm ni, hehe, pastu aku bukak mouse aku, eh jap3, mouse tu tetikus yer, karang ada pulak yang tak tahu, hehe, aku bukak ukar warna led, haha bersinar2 aku buat mouse aku tuh

"Math ooo Math :'("

4 comments:

  1. seni betul fifi theflowertot....hahaha

    ReplyDelete
  2. terbaik la fi ... tukar led mouse aku gak neh .. asyik merah je , nak warna warni .. =P

    ReplyDelete
  3. seni litar name nyer ni..tetibe rase otak serabut macam dulu dulu bile tgk litar ni..haha

    ReplyDelete