Tuesday, November 1, 2011

1.11.2011

Salam Blogger

Hari ini dah masuk 1.1.2011 iaitu hari selasa dan bnyk perkara yang terjadi harini..haha..pertama aku bangun awal hari ni..hehe :P, kemudian aku ada test JPJ,memang aku nervous gile2 arr..sampaikan org lain duk gelakkan org lain aku tak gelak sbb nervous sgt..haha, tiba-tiba ada laa sorang mamat tu bawak motot dgn rakus giler arr...kat atas titi pun rakus *rakus means laju..hehe* sampai kat satu selekoh, dgn keadaan rakus sgt dye laggar divider haha...aku pun aper lg, gelak sorang2 laa..abis rosak gear motor tuu...tulaa rakus sgt..

LESSON LEARNED
buat paper mesti tenang dalam apa2 keadaan pon..faham tak adik2 kat rumaah..hehe

Pastu bila dah sampai jer turn aku, aku semakin ketar2 ni...pastu aku dipanggil, dgn berhati2 aku bwk,hehehe...titi lepas....emergency break lepas..sampai kat bahagian 2 kena mati enjin...pastu nk start blek tak leh..hahaaha..aku try lagi..sampai cg datang nk tolong trus bolee..hahaah..aku pon aper lg..redah sajalaaa!!, akhirnya aku lulus..hehe

pastu blek JMTI dapat keputusan markah circuit theory II...alhamdulillah aku dapat 62%..oklaaa...sbb aku tak study sgt dan petang ni aku ada test DIGITAL ELECTRONIC, korang doakan aku berjaya lagi ea untuk test kali ni :D

" entri aku takde gamba daa sbb enset aku ilang :( "

1 comments:

  1. congrate dah lulus..62%..sile cube lagi ye..love digital electronis..k-map,flip flop..0001 0100 0011

    ReplyDelete