Friday, October 14, 2011

MIMPI


Salam Blogger
korang pernah tak bermimpi..aku tak pernah..hehe.sumpah aku tipu..mimpi ni ader mimpi dari syaitan..ada yang mimpi dr allah...biasa korang impi dari mane...Australia atau Bangladesh atau Nepal atau England..hehe..atau dr Syaitan..atau orang lain yang mipikan korang..

jeng3...!!

sebab hari ini ade lecturer lelaki mimpikan aku...dye pun tak tau kenapa n aper motif mimpitu..aku pun tak tau...aku biasakan diri dgn lecturer tu panggil abang..hehe...tadi masa kat jabatan TKE dye teserempak ngan aku dye cakap semalam dye mimpikan aku...aku plak terharu...dye ckp lam mimpi tu aku takleh mkn sesuatu...tapi aper??...sbb setahu aku aku semua makanan ak ngap...hehe..badan jer kecik tapi bab makan hahaha..dan haha..

tetapi!!!

msih lagi buat aku tertanya2 apakah mnder itu yang aku takleh mkn...aduuh...masih lagi tertanya..abang jawablaa..apadia..hehe, setahu aku makanan yang aku tak leh makan adalah makanan haram, khinzir, bangkai and so on..hehe...pendapat aku org yang mimpikan kita ni mesti org yang special..ermm tolong jangan percaya yee...biar aku jer yang percaya..haha..

"Malam ni tak leh tidoo..lalalala.."
*takdak kaitan dengan perkara kat atas*

Assalamualaikum...

5 comments:

  1. kadang2 mimpi ni kita tak bleh caye sngt...
    takot mainan syaitan je ^^

    ReplyDelete
  2. hehehhe... yer adikku syarafi, imi ngan bulat....
    hahahha.... nak tau ker apa yang tak bleh makan dalam mimpi tu?
    erk... jgn risau... benda tu halal, heheheh....
    cuma dalam mimpi tu syarafi tak bleh makan benda tuh... tapi imi ngan bulat nak makan benda tuh... so, syarafi plak siap nangis2 ngadu ngan abg.... so sbg abg, abg mestila memujuk si adk... hahhaha... kalakar pulak rasa...

    p/s: jarang nak mimpi pasal student nih, cuma org yang abg anggap rapat jer yang terbawak sampai ke mimpi... hahhaha... lagi pun, kita kan brother... =)

    ReplyDelete
  3. wahhhh alhamdulillah ada org mimpikan cinta hati mama, Along ingat tak kata2 mama dulu, jgn bimbang kalau ada orang dah tak sayang pada kita ada ramai lagi orang lain yang menyayangi kita, sesungguhnya long jangan kedekut kasih sayang sebab semakin banyak kita memberi kasih sayang pada orang semakin byk kita dapat, kasih sayang tak luak sikit pun. tapi semuanya wajib kerana Allah.
    Selalunya org yang kita mimpi ni adalah org yang rapat dan dekat dengan hati kita, yang selalu difikiran kita... hmmmm siapa yang difikiran mama yer... Mama pun nak mimpi juger... huhu..
    Miss u sayang

    ReplyDelete
  4. erm..... btul tu cakap mama jiss.... agreed 150%.... believe syarafi anak yang sgt baik... =)

    ReplyDelete