Sunday, October 23, 2011

MASA


Salam Blogger
=__="
aku bru jer bngun tido...aduh..petang tadi aku pening kepalaa..abih maghrib aku...waaaaaaaaa..memang masa tu amat penting jadi aku buat satu lagi design untuk Islamic Photo Design Contest JMTI :D.

sila klik design ni untuk besarkan..:D

masa memang penting dalam hidup kita..tadi masa yang palg bnyk digunakan ialah masa tidur kita...sbb manusia perlukan tidur yang cukup untuk memulihkan tenaga..jadi kita perlu bahagi masa kita..korang kenalah tentukan masa untuk korang belajar,bermain,makan,mandi dan yang plg penting masa kita beribadah, jika kita dapat bahagikan masa kita dgn baik..mesti kita dapat hari yang Pergh!! laa..hehe..aku tgk sampai ada kata2 hikmat seperti masa ibarat pedang, jika kita tidak memotongnya ia akan memotong kita...korang fahamkan aper maksud tuu, jadi masa apa sekrang...

bagi aku sekarang masa untuk design2..hehe..sebab petang td dah lama tidooo

5 comments:

  1. fy memang suke cari typo :p
    btw fi,cool design tu..^__^

    p/s:jangan tido lame sangat..sikit2 suda..sejam dua..haha

    ReplyDelete
  2. cantik ar!! cemburu CKJ tgk! CKJ tak kreatif cm ni.. huhu...

    ReplyDelete
  3. @fiza::betol3...Fy tu slalu jer cr typo..haha
    @CKJ :: tak elok cemburu3...hehe

    ReplyDelete