Monday, October 31, 2011

JMTI De'HACK :D




Salam Blogger
Baru-baru ni tempat aku belajar JMTI telah diHack oleh tiga orang budak @ student disitu juga...tempat kejadian berlaku di JMTI, dan bahan bukti direkod olehbudak bertiga itu sendiri :D

saksikanlah JMTI De'HACK

suara latar :: aku
suara background :: imi
recording :: Bulat
CERITA DISEBALIK VIDEO DIATAS
Pada malam tu kitorang nk keluar sebab mlm tu warden bgtau org nk tutup bekalan kuasa jmti nk mantainace kot...duk kat pondok pak guard tu..tapi tak leh kuar lak sbb warden tak bg..pastu kitorang nmpaklaa kenderaan TM kalau tak silap..pastu kitorang pon dtg laa idea nk rekod kasan jmti camana bile tutup bekalan kuasa nnti..dewan jugaklaa jd tempat kitorang bertandang..haha..dengan macho dan muka tak malu duk situ..selepas bnyk kali rekod tak jadi last2...pergh kitorang dapat hasil yang terrrrrbaek!!....style tak video kat atas..tak lama pon tak smpai satu minit kot.. :D

5 comments:

  1. Aku tak faham video tu,tapi aku ketawa bila dengar suara korang. Hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...cuba phm leklok..ko rasa mana satu suara aku... :D...kitorang sebenarnya loghat ganu..hehe :D

    ReplyDelete
  3. haha...stylo gak wat camtuu....

    ReplyDelete
  4. err..agak xfhm -__-'
    plus,loghat tu lagilah fiza blur...huhu

    ReplyDelete