Sunday, August 28, 2011

SALAM PERANTAU YANG TERLAJAK!!!


Salam Blogger
........................
ehem2!!
Salam Perantau
Alhamdulillah dah sampai ke kampung di rumah Opah.Aku sampai pagi tadi lam pukul 4.45 pagi tadi kat Temerloh.Tadi nak jadikan cerita adalah sorang budak comel nie *saja terperasan plak :P...* tertinggal tempat perhentian bas.Korang nak tau camana bole jadi gitu.

Pada mulanya aku tido,lepas tu aku terkejutlaa macam biasa kat tempat perhentian bas berhenti makan.Dalam 2 kali gak bas tu berhenti makan *anguk2...*.Tapi aku malas arr nak trun...turun pun g tandas jer.PAstu sambung tido blek.Pada satu perhentian tu aku tersedar laa...tapi aku tersedar *dalam keadaan mamai* bas tu da bergerak.Lama lepas tu aku nampak carwash cyclone..

"eh!!!...macam pernah nampak cyclone nie!!!"

aku pun tnya orang sebelah da berhenti temerloh ke blum.OMG!!! :O da benti sudaa.Dengan muka seliparnye tepon mama.Mama suh aku cakap kat driver benti kat exit highway temerloh.Aku tarik nafas dalam-dalam.Buat muka selipar lagi sekali.Pergi kat drive tuh.Aku panggil pakcik tu tak dengar kali kedua aku paggil tu mcm terkejut.Aku pun terkujut samaa daa.Phtu aku cakap laa hajat aku tuu.Bukan hajat nak buang air besar ye.Pastu dye benti laa kat exit highway temerloh tu.Pergh!! bukan setakat muka selipar nie muka kasut boot pun ada

Mama ambik pastu kitorang sahur kat highway woo..penuh org kat R&R tuh.Makanan pun nak abih daa.Pahtu aku tgk satu lauk tu nge mata bersinar2..Ikan patin masak tempoyak.Tpi Harga masyallah RM7.00.Dengan syahdu aku tgk beg duit.Sob3.Bole kempis beg duit.Tapi takpa hentam sajalaa...best nie wooo!!!!.hahaha..maklumlaa tgh lapar sangat..heehe

lapar3.. XD

"budak 'first time' naek bas sorang2...biasa ada geng XD"

Assalamualaikum...

4 comments:

  1. Sabar naaa .. aku dah biasa balik sorang sorang lagu tu .. aku paha, TT^TT

    ReplyDelete
  2. org pun pernah jadi camtu... lagi jauh.
    ayah dtg rescue pun lamabt huhu

    ReplyDelete
  3. orait tu for1st timer hehehe... lenkali biarlah smpi kuantan yer.. hehe

    ReplyDelete