Friday, August 26, 2011

HANYA TINGGALBEBERAPA JAM



Slam blogger
ermm..hanya tinggal beberapa jam jer lagi nak berbuka 

dan

hanya tinggal beberapa jam jer lagi nak balik ke kampung halaman ku
mama sedang menunggu kepulangan aku dan aku tidak sabar untuk berjumpa dengannya
malam ini aku akan bertolak dari Peneng ke Temerloh naik bas, sampai temerloh mama akan ambil dan balik ke Chenor

kebiasaannya kalau aku balik ke kampung halaman mesti balik dengan kawan2, tapi lepas pindah pahang aku kena balik sorang naik bas, nilah kali pertama aku naik bas ke destinasi yang jauh, takut pun ada rasa, tapi takpa ni pengalaman pertama, nanti lama dah biasalaa tu. Bila sampai je kat rumah aku nak pergi surfing, nak pergi bungee jumping *hahaha...takdelaa gurau jer*..aku nak suruh mama masak banyak 2 pergh!!!..tak sabar dah nie.Oklah setakat ni jelaaa aku nak mengarut salam perantau >..<

"ooooOOooo balik kampung :D"

Assalamualaikum...


5 comments: