Friday, July 15, 2011

"Tiny Little Planet" versi last:)

salam blogger sekalian :)

alhamdulillah sbb poster untuk tema "tiny little planet" da siap akhirnya

VERSION
"outside the earth"
ada mcm x kn je nge design nie
mase aku buat poster last nie mmg betul2 ketandusan idea..huhu...first time..huhu...selamat ada org bg pendapat *siraj munier tolong...*

apa??...tujuan aku buat poster nie...??

aku buat nie sbb aku nk isi masa lapang,disamping tu aku nk tambah portfolio aku,aku jugak nk asah bakat laa katakan..haha...tp aku design nie bukan saja2 tau ada makna...nnty aku buat satu entri tentang cerita 
*panjang ceritanya..hehe* disebalik ketiga-tiga poster ni..tunggu ye...

"tunggu ye.. :)"
Assalamualaikum...

6 comments:

  1. hahaha. yang last ni lawak la. mana ada pelangi malam2 heehe.. tapi cantik. :)

    ReplyDelete
  2. haha...mmg xdak idea sngt daa nie..haha...hahahahahahahahaha...betul jugak an...haah XD

    ReplyDelete
  3. Pehh, kreatif la syarafi ni. Bagus2. Keep it up k. =D

    ReplyDelete
  4. suka betul tengok karya encik syarafi.hehe.kreatif! teruskan eh.and ajar la saya jugak

    ReplyDelete