Monday, July 25, 2011

Korang nak terbang tak?? :)


Pada suatu hari di dalam bilik terdapat 2 org sahabat sedang berborak....
TIBA2!!!!
P/s:: warna hijau = mamat A & warna biru = mamat B

apa??terbang??!!!

yelaa..nak terbang tak.??
merepek je ko nie kan..

mana ada aku merepek betul2..

cuba tunjuk bukti...

ok2 aku tunjuk sekarang..



aku cakap benda betul kan..

haha yelaatuu....

model gambar ni sebenarnya Md Zulhilmi kawan baek aku..ni adalah gambar yang diedit buat dia levitate @ terapung2 diawangan..chewaah!!!...baru jer buat semalam baru post arini..hehe..korang pun boleh belajar di blog Rames..mmg ad cuma kn explore siket blog dia..hehe...best jugak buat gambar camni sbb ble da dpt hasil mmg puas hati tahap nak terjun bangunan tingkat 4 ase...hahaah..
OK stkat nie je aku nak merepek :)

" jangan lupa komen...hehe :) "
Assalamualaikum...

6 comments:

  1. hahaha.. aku tatau nak komen apa

    ReplyDelete
  2. waa. kau bertapa ktne weh? hebat2 ;p

    ReplyDelete
  3. @beLLa :: bukan aku....tu kawan akulaaa

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bestnya... hehehe tgk model pong bersungguh2 menahan spy dok jatuh... lupalah nak check tah tah dia sebenarnya tahan kentut jer tu.. hehe wakaka... congrats anak mama yg encem... love u sayang

    ReplyDelete