Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !

klik banner kalo nk join

----------------------------------------------------------------------------------------------

(sumber:: diedit sendiri )klik gamba untuk tumbesaran gamba..:)


Aku umpama Wolverine Berblogging
 korang nampak tak gamba kat atas tulaaa aku..haha...smart x?? tp kenapa wolverine??...meh aku nak terangkan

1.SUPER STRENGTH 0__o
super strength maksudnye kuatkan??..kan..kan..tp aku nie tak laa kuat macam wolverine sebenartuu...sebenarnya aku kuat on9..haha..sudah semestinya apabila je aku on9 mesti aku bukak blog dengan facebook...aku juga adalah blogger yang kuat berfikir...:P..aku selalu berfikir apabila baca entri2 yang berguna dari blog2 orang lain

2.SUPER CLAW 0__o
hahaha...yang nie pelik sikit...kalau korang nak tau org lain menaip kat keyboard pakai jari..tp aku ni pelik siket tau..aku pakai PENCAKAR tau..haha...tak adalah...merepek je...maksudnya kat sini cuba korang menaip pakai kt keyboard pakai PENCAKAR tu..mesti susah tahap maksima kan...kan...kan..maknanya walaupun susah macamana pun aku tetap akan post entry dengan USAHA...

3.SUPER SPEED 0__o
aku rasa2 laakan aku ni pantas bukak entri2 terbaru org...bila ada jer orang yang aku follow post entri baru.."automatically" aku akan picit laju2 link diorang tuu..haha..pastu cpt2 baca dan mengomen...

4.X-MEN LEAGUE 0__o
korang pernah tgk cerita x-men tak??...pernahkan??...mcm rapatnya diantara kalangan meraka...mmg rapatkan...dengan blog nie aku dapat cari ramai kawan baru dan dapat membina satu komuniti blogger..kadang2 idea pun bole kongsi2...mintak pendapat...tp korang janganlah pulak perasan jadi X-men...karang ada pulak orang kn sepak laju2 kang..hahah


----------------------------------------------------------------

korang rasa apa yang aku merepek kat atas ni logik tak..bagi aku semua ni logik...cumaaaaaaa imaginasi jer lebih siket...maklumlaaa terlampau kreatif :P aahahahaha..

and 

" it's all up to you all to judge  it... :) " 

Assalamualaikum...


8 comments:

  1. hahaha!! kreatif2!! aku pun suka wolverine gak!! suka cakar2 nih!!

    ReplyDelete
  2. wow. terbaek.. :)

    http://shahimarzone.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

    ReplyDelete
  3. Datang balas follow anda...dari segmen Luna Lanun...

    http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

    Thanks Sudi Follow

    ReplyDelete
  4. astaga..xmeng...huhuh
    xmeng tolonnnngg

    salam ziarah blog frm BA



    jom jalan jalan

    ReplyDelete
  5. hoyeaah!!! wolverine!!! ;D

    AKU UMPAMA SEBATANG PENSEL, ORIGAMI ROS DAN SEHELAI KERTAS!
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

    ReplyDelete
  6. singgah singgah.thanks for following me :)

    ReplyDelete
  7. Laaaa ngapa superpower along sama jer cam super power mama hak hak hak

    ReplyDelete
  8. nice..!simple,tp kalo background tu guna wrna kontra ckit dr imej,mybe lg nmpak mcm kaler klabu ke..tp dh ok dh nie..mse mule2 tgk x pham gak npe plih wolverine,tp bile bce pnerangan bru paham..tp nice design,kreatif.=)

    ReplyDelete